Sabtu, 26 Mac 2011

CeRiTa SeMaLaM...

sebenarnya aku penat lagi time ni
baru balik umah petang tadi sebab ader pgram kat pusat islam jb

tapi citer tu nanti aku wat entry lain
aku nak wat entry smlm dlu
hehehe

semalam aku shoping kejap jerr
tak lama pon sb kaki aku sakit
hahahaha

sian aku
mkin semput sb berat aku dah bertambah 2kg lebih
baru prgnnat 2 bulan
tapi aku tak mabuk sangat
aku cuma tak ble bau masakan sgat
walau kat kedai
aku ble lgi tutup hidung
haha

serius jadi ting tong
makan pon aku cari yg berkuah
loya tak payah cakap lah kan..
hehehehe

ok lah..aku lupa nk snap gmbar p shoping
aku cuma snap gambar mkan
tu pon husband aku yg tanya
sekarang tak amik gmbar dah k
hahahah
perli aku..

aku yg semakin berisi
heheh
berat wooo rase badan sekarang ni
huhuhu

awat muka macam tu
hahahaha

tempat ni sgt cantik
tapi aku tak mau p dah kot
wakakaka

mmg ramai org
mahal pon satu
tapi mayb bkn selera aku
tapi dah hubby aku bawa makan kan
ikut jalah
tak kan nk mgada2 lak
muahahaha
kang ader yg tak makan
hihihi

ok lah, aku nk kek aiskrim yg papan ptih tu letak
tapi tak dapat
dah malam kan
lagipon tak elok sgt makan ais krim
aku tak gtau pon hubby yg aku nk mkn
sebab aku dah rase loya


nama malay village
tapi sume masakan tulis english
terbelit lidah dia nak tarik perhatian
tapi kalu g kedai biasa
sama ja menu masakan dia


air sirap soda
hubby aku yg order
bapak besar
banyak nk habis
kembung perut
tapi sedappp
hehehe

sesi termenung
wakakaka

mee goreng aku tak habis pon
byk sgt
hahaha

ni bapak mentua aku
dia dah seminggu dok sini
tak lah aku sunyi bila hubby kelua keja
heheheh

k, daaaaa
slmat berhujung minggu sume...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan