Sabtu, 26 Mac 2011

LuNcH HaRi Ini...

lama aku tak masak kan
smlm aku masak gak sbab hubby cti
arini mood rajin lagi
maka berasap lah dapur aku hari ni
hehehe

walau simple
tapi menu ni ja yg wat aku rasa nk makan
ayam berempah
feveret aku ni dari dulu
makan kat mane2 pon
cukup ayam berempah seketul ngn kuah kari
hehehe

sup ayam
aku sekarang ni suka benda berkuah
walau simple
tapi menu ni yg wat aku selera mkn


sedikit ulam ngan ikan kering
hehehe

buah mangga pencuci mulut
hehehe
k, daaa
nk makan ngn pak mentua ja
hubby keja arini
dia tak janji dapat balik arini
aku tau ari ahad ni dia sibuk sbb org cti hujung minggu kan
maka banyak plak kes
takpe, kalu hubby balik umah pun, aku still simpan kat hubby
hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan