Selasa, 29 Mac 2011

FooT PaTcH...

malam tadi pas kelua makan
hubby bagi aku bungkusan foot patch ni
wah
excited gila
sebab aku dah lama cari
tapi tak tau nak beli kat mene
hehehe

ni hubby beli kat kawan dia
wife kwn dia jual

tak slah nk cuba kan
hehe
murah ja hubby aku beli
malam tadi gigih kami suami isteri menampal kat kaki  sebelum tido
hehehe
tapi pakai ni
rase kebas2 kat kaki
aku ni dok terjaga malam ja

bersih ja lagi sebab tak pakai lagi
hahahaha

dia ade 10 pieces
tgal 6 lagi
malam ni aku nak pakai lagi
sebab banyak toksin aku
hahahaha

ha, yg geli jgn tgok
dia jdi hitam bila aku cabut pagi tadi
banyak sunggu toksin aku
hubby aku pon sama
nk termuntah cepat2 tutup yea
sekadar berkongsi pengalaman
tapi sedap jer badan
huhuhu

2 ulasan:

  1. org mengandung x boleh pakai foot patch nie...boleh keguguran...

    BalasPadam
  2. ooo,yea ke..thanks gtau..lini pon dah tak pki dah..

    BalasPadam