Rabu, 2 Mac 2011

CaMpiNg akU Yg TerAkHiR PgRaM Nie...

first...
aku menadah kesyukuran yg tak terhingga
sbb aku dah bebas
ekheeeee

hahahahah
serius weiii, sni ader jati diri bg budak2 yg kena buang sekolah
nk sekolah balik wajib g kursus ni
aku kna dari bln lepas lagi
dahlah wat tiap2 bulan
jadi urusetia+fasilitator
4 hari seiii
buhsan gakkkk

ok, fine
aku ni kalu skali skala aku suka
tapi klau tiap2 bulan
aku pon cemuihhh
muahahahaha

ni geng kaunselor  kat jb
tudung biru tu satu UPM ngn aku
kakak tengah tu baru tukar sni


time kami tengah ader pgram ngn budak2 ni
best woooo
sbb membuli mereka
ksian mereka
lari terkedek2
kah kah kah

muka tak leh tunjuk
macam banduan lak
wakakkakaka
botak rambut diorg
hahahahah

budak pompuan pon kuat ponteng
kalu sume ngeri wat mcm ni
aku jamin lah
sume student tak mau ponteng
kusus ni mcm kusus bandun jer
sb pgawai pnjara yg handle

agak2 leh bayang tak???
kihkihkih
aku tgok dari jauh jerr
siannnnnnn

nk tolong pon aku tak leh
itulah., ponteng sekolah lagi


macam besa
tdo dlm khemah yea
bkn aku
budak2 ni
hehehe

camping tak lah dalam utan sgt
tapi mmg tempat mcm ala2 ape ntah
tokey tmpat ni sgt baik

majlis penutup
time ni aku tak byk amik gmbar
sbb aku dok hepi benda lain

sori ehhhh
4 hari camping tapi gmbar cipot jer
layannnn jer yea..hihihihi

4 ulasan:

  1. 1st>>mesti bdk2 tinggi pd cikgu..(^_^)
    2nd>>ramainye bdk2 yg kena buang sek...ppuan pn ada????..
    3rd>>gambo mmg skittt,ingat 4 ari p mesti byk gambo..whatever blh jgk le tgk..kekekeke..
    4th>>apa yg happy????sekjap eppy,sekjp tak????confius,,confiusss

    BalasPadam
  2. 1-mmg pon, ckgu ni kecik molek jer..haha
    2-pompuan pon ader kan buang..hehe
    3-mmg tak byk, sb mals sama..ingat rumah ja..
    4-hepi seb dah pregnant..alhmdulillah..

    BalasPadam
  3. nsb baek kecik molek..apa nk jd ppuan zmn skrung ni...skit pn jd le ada gak gmbr..ingat eppy dk kt sana td...bru dpt tau ke pregnant?????ble???

    BalasPadam
  4. ermm, tu penting kita didik die dari perut lagi..ekheee...baru tau ari selas yg pregnant..kat camp..hihi

    BalasPadam