Powered By Blogger

Selasa, 18 Januari 2011

HoNeYMOoN jUn 2010...

Walau gmbar ni bln 6 2010..aku nak upload gak...
 sb ni kngan aku dan suamiku..

kalu korang nak honeymoon, kna kawin dlu..

kahkahkah....
 TiMe ni kami pg PD jer
sbb Dkat ngn umah Huby..kat Rembau...
tp tdo smlm ja kat Sna...huhuhu

sian aku, tgah mlm Pn aku Merayap Lg....
padahal aku jnis tdo awal..pkul 10 mlm...
ni dkat pkul 1pg kmi bjalan kat pntai...

mgantuk Woooo..
tp nama pn honeymoon, aku pon gagahkan dri lwan mgantuk...hehehe

Huby aku maintain Jerk Biji Mata dieeee...
Sb huby Time tiDoq pkul 1 or 2 pagi....
hahaha

aku??

Ermmm,slalu tdo awal dr suami aku...
hahaha

gmBar ni tak BeraPe Cantik..
sB aku nk jgak Gmbar...
Mmg cantikk tmPt die...
berbaloi Lah ngn hega die...

Tdo smlm pon Kna byr dkat 200...
tp sB honeymoon, kami on jer..hahaha

SeRiusNya abe...hehe
Ksian suami aku nie....huhu

Die Jnis mKn tak ska yg ala BaraT2 nie...Die tekak oRg Mlayu Hokeyyyy...hehe
Mkn Pon Tk Banyak..
Takpe abe, Len Kali kiTa g Bercti Bwa Bekal MakanAn..jimat Skit kan...Kahkahkahh

opssss..
tp oklah kan, aku pon tak berape Gmar ala2 BaraT ni...
maybE aku maintain Kg Jati..
hihihi
Aku tIme ni Krus Skit....
Tp Skrg berAT aku dah bertaMbah 2.5 Kg...
uwAAAAAAA

Dlu kat PerAk, aku Mmg jarang Mkn mLm...
bkn Diet Hokeyyy..mmg jnis Tak mkn mLm...
tp Dh Kawin ni, aku yg masak, tak sedap pon akU mkn>>

sBnya, Huby aKu Mkn Time mlM...
Aku Takkan tGok Jer kan...huhu...

ok2, dah2...

hehe

Aku Lepk Kekenyangan...
hehehe
huBy Pun Ikut Jerrrr...huhu



Tak Mndi Pon...amiK gmbAr Jer...
Aku Kalu Mdi2 tmpat terBuka ni Pemalu Skit..kahkah

Huby aku mmg Nk Mndi, Tp dah aku Tak Mndi...
Tk kan die nk Mndi sorang2...

Ader Hati nk men jetski..huhuhu



TiMe ni Nk Balik DaHHH....
aku pon Tak Ingat Nama Hotel Nie...
takpelah, lain Kali aku p cari Hotel Lain Plak...

Lupa nk gtau, time sblm ni aKu sakit Perut Sgt sblm G honeymoon smpI g jmp doktor..

Tp Sb nk Bercti, Aku sgup than sakiT nk p bjalan gak...sadisss Kalu aKu ingat,,,huhu

k lah, pnjg lebar aku Mngomel...huhu

2 ulasan:

  1. aku tersilap td, huby aku org seremban...
    maleh nk edit..huhu

    BalasPadam
  2. aiyoo..asal suami mane pn x hingatt..hehe.._fatin_

    BalasPadam