Powered By Blogger

Sabtu, 29 Januari 2011

TeRimA KaSiH eNcIk YuSrI

seperti mgetahui hatiku tidak tenang
balik dari membeli breakfast

encik yusri telah membeli kan ini

sedikit sebanyak boleh jd pengubat hati bila membaca majalah ilmiah

satu yg paling aku suka ttg suami aku

die ska mmbli majalah pd aku

majalah anis, nur dan yg terbaru solusi

terima kasih kerana mendidik aku dgn cara begini
walaupon kdgkala aku mdgr die memberi nasihat
yg berjela2
heeeeeeee

tp itulah suami kebanggaan aku
selalu mendahulukan aku dr dri sendri
sntiasa memastikan aku ckup sgalanya
tidak pernah berkira duit lgsung untuk aku

lantas, aku takut sekiranya aku tidak tahu bersyukur dgn pemberian suami

aku akan cuba mjd istri yg solehah

dulu, kini dan selamanya...
terima kasih my dear
luv u so much

Tiada ulasan:

Catat Ulasan