Khamis, 27 Januari 2011

DiNnEr AkU

arini bape kali aku hupdet blog
sori lah weh
mood aku tgah rajin

hahaha
yg tak mau tgok tak payah tgok
nti ckp bkn2 kat aku

sian aku
heheheheheh

arini aku mkn megie ja
wakakaka
 megie cmpur telur
aku rebus yea
bkn pkai rendam air pnas
hahahaha

 tp ni megie aku masak setengah bungkus ja
tak abis aku nk perabis sorang2
hohoho

aku mkn sorang..huby keje
mals nk msk, kang aku bkn mkn sgt
mmbazir ja
so aku masak bila huby dok ader kat umah jer.....

sb aku kalu dok sorang2
mkn aku sesuka hati aku
tu dapat gastrik
huahuahua

air tu super power pnya brand
aku dah minum separuh td
aku mmg ketagih skit kopi2 ni

mcm2 kopi aku dh try
tp aku maintain nie jer
murah lgpon untuk hantu kopi mcm aku ni
hehehe

opsss, lupa plak, limau tu aku tak boleh tgal
sedap lah
dah jd gila buah orange lak


sbiji orange aku mkn, gila hari2 nk buah ni
gila buah jerkk
tp aku tak gila erkkk
kang ader yg kna sekeh
hehehe

meh mkn meh
aku jarang mkn mlm
arini lapor plak..hehehe

nyam nyam
tak sedap pon sedap jgaklah
hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan