Powered By Blogger

Khamis, 20 Januari 2011

KeK BesDaYY kAmI

ni kek besday aku ngn huby


walaupon aku bkn penggemar kek sgt

tp aku mkn gak kalu sedap

hehe



aku ngn huby lahir tahun yg sma
1985
bulan yg sama jgak
bulan julai
huby 9 julai
aku?

aku 19 julai

mcm kebetulan
tp itulah yg mnyatukan kami
lahir bln yg sma tentulah personaliti hampir sama kan
kdg ader gak perbezaan
tak semua samalah kan
sb aku pompuan, die lelaki
kahkahkah

hehehe

mak aku pulak 10 julai
angah huby aku pun 31 julai

sume julai julai julai....
korang???
hehe



korang terliur tak??

hehe



terliur aku tgok kek ni...walau simple..
tp sedap sgt

ni huby aku yg pilih
aku bkn pndai pilih kek
sbnya
aku bkn peminat tegar kek hokeyyy

tahun ni biar aku yg pilih kek plak

harap2 kalu die tgok entry ni
tlongkan bli kat aku sbiji kek

kalu tak dpt sbiji, bagilah sepotong kek
kahkahkah

my dear >>>tlonglah baca entry ni!!!
saya kempunan kek ini!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan