Powered By Blogger

Rabu, 26 Januari 2011

KesAn mKn BiDadaRi


arini aku nk hupdet pasal mkn bidadari nie..

mmg superb especially kalu org yg bekerja
serius aku ckp

mmg aku tak letih
korang bayangkan aku tdo 4 pg kelmarin gara2 jaga check point
plajar2 kat kem jati diri

4 hari 3mlm wooo
penat gilorrr

aku bli pg semalam sblum balik umah dari kem
balik trus minum 2sdu

gna sudu plastik tau

KESANNYA????
arini aku bertenaga n proses pembuangan bjln lncar..
ekheeee

tp husband aku tak tau pon aku bli
die kja 2hari
tak balik umah pon lg sb aku g camping

agak2, aku jd bidadari die tak..
ngeh ngeh ngeh

aku yg hepi arini..hehe
ni baru 2 hari aku mkn bdan tak letih

nti aku hupdet kesan die lg
umur dah 26 thun..
dh kna mkn suplemen
nti tua sblum waktu

aku tgah pk2 nk amik colagen balik
tp aku tak tau jnama yg ok
aku nk g survey dlu..
nti aku kongsikan lg..

dlu mkn nuage yg DCL pnya gak
kesan die pon positif
tp kdg susah nk dapat stokis

tu yg mkn kejap2..
harap2, aku maintain lah balik
aminnnn

cma pitis ja kna byk..wakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan