Powered By Blogger

Isnin, 31 Januari 2011

On ThE Way..hehe

time ni on the way balik seremban
melawat bapa mentua yg tidak sihat
husband cti 3 hari jerrrr
balik perak pon tak lepas
bln 3 ni baru balik perak lak...

aku mcm besa
dalam keta pon layan gambar
hahaha
gmbar pon bergetar sb huby aku bawa
direct lorong kanan
laju bebenor

agak kalu meter keta tu leh ckp
msti die kata
tuan
bawa keta slow slow skit
tak sempat nk bernafas
wakakakaka
bawa keta kna teman
tolong sembang2
aku sepanjang jalan dok makan jer
patutlah lemak bertambah
huahua
hujan time ni
sejukkk
aku tali pinggang pon tak pakai
almaklumlah
jalan jauh ni
aku suka tukar patern cara duduk di seat
hahaha
tak sopan sungguh

gambar bergetar
lajuuuu
aku snap pon bergoyang
baju huby aku boh hanger jer
hahaha
bkn pe, dah iron kan
laki aku  bkn nk pakai baju kedut2
heheheheh
owwwhhhh
nape wat baju mcm tu
baru pasan
die sejuk sebenornya
hahaha
curi2 snap
huahuahua
sememehnya senyum mcm ni
hahahaha
k, daa smpai jb pon mlm td
pg ni huby keja
sok die cti
plan nk jejalan kat mane plak...
hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan