Powered By Blogger

Sabtu, 30 Jun 2012

JoM HeBoH- PlaZa AnGsaNa JB

semalam hubby cuti
so semalam macam2 aktiviti kami wat
puas hati aku
sakan berjalan

pas subuh kami bersiap2 nak pergi pasir gudang
hubby nak tgok kwn baik dia main game bola sepak
aku ikutkan malas ikut
kang org ingat aku suka ikut bontot laki
owhhh
aku tak suka gelaran tu...
pas tengok bola berdezup pergi jom heboh kat plaza angsana pulak
dalam pkul 11 lebih kot
nasib cuaca tak panas sangat

aku ngn hubby first time pergi jom heboh
tobat tak mau pi dah
aku pergi semalam ada tujuan
biarlah aku ngn hubby ja yg tahu
^____________^
pas beli brg tersebut kami pon blah dr ramai manusia tu

masa balik tu beli sedikit makanan ngn belon angry bird kat batrisyia
suka si kenit ni main belon

pastu sampi umah dalam pukul 1 lebih
aku bersiap2 nak pergi pgram penutup karnival dadah pulak
start pukul 3ptg
cuti pon spoil sb benda alah ni
bosan seiiiii

pas settle program tu
berdezup pergi giant plak
shoping lagi
adoiii kauuu..kayappp poket mcm ni
tapi enjoy ttp enjoy
sori gambar takder
malu nak amik gmbar
manusia ramai sgt
^_____________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan