Powered By Blogger

Rabu, 6 Jun 2012

HapPy AnniVerSary 2nd YeaRs

alhamdulillah..
syukur ke hadrat ilahi..
usia perkahwinan kami dah masuk 2tahun..

sorilah..
nak wat entry ngn gambar kalu dah balik kampung kat perak..
susah sikit sb kerja aku dok makan ja
muahahaha
rasa rugi kalu aku wat kerja lain
qada makan masakan mak aku..
hehehehe

hubby anta aku ngn baby dok seminggu lebih kat perak
hubby tak dapat cuti
aku bodek habis habisan nak balik perak gak walau hubby tak cuti
gigih kan nak tinggal hubby seminggu lebih

simple ja nak sambut aniversary
wat nasi ayam n beli sebiji kek..
jadilah kan..janji dapat meraikan dgn family aku kat perak..

yg penting kami tak melupakan saat diijab kabulkan
banyak dugaan dan ujian..nikmat..rezeki yg kami hadapi..
tipulah kalu tak der langsung kekurangan
dalam perkahwinan tetap ada berselisih faham..


semoga Allah melindungi keluarga aku ini dan bahagia hingga ke akhir hayat,,
sekarang dh kat jb..
mood sedih..teringat kg lagi..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan