Powered By Blogger

Isnin, 4 Jun 2012

JaNgaN RaSe hEbat sGt Lah

Entry dedicated to manusia yg suka mnganiaya hdp aku.. Aku tidak mmpu nk blas.. Tpi sejauh mna org nk wat hdp aku kecewa.. Akhirnya terkena ats btang hidung sndri.. Aku tahu.. Aku bkn ada tubuh yg kuat nk karate mnusia. Takat kudrat aku wat tumbuk bantal blelah tpi kudrat aku tidak sma ngn kekuatan doa aku syukurrr akhirnya kau terima pmblsan darinya aku tidak gembira tidak jg sedih sb pmblsan yg kau terima kau akn tgung smpi akhir hyat kau.. Aku??? Aku walaupon sedih tpi aku gmbira gembira krna aku memiliki insan2 yg mnyayangi aku aky yakin Allah tidak pernah menzalimi hambaNya.. Aku bertuah ya Allah.. kerana Kau mmberi pluang utk mnjdi insan yg lebih baik.. Klu ikutkn hti aku.. Aku nk mlukn mnusia itu.. Tpi aku msh ada ptimbgn... Pndai2 lah..lu pkirlh sndri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan