Khamis, 28 Jun 2012

ToDaY

arini aku puasa
dah lama aku tak puasa sunat
dulu masa kat 'u' aku rajin puasa sunat
dah bekerja ni awat jadi liat macam ni

 


rase badan taklah penat sangat

tapi aku mengantuk gila
sejak dok sesi petang sorang2
takder geng nak menyembang
partner aku kena masuk sesi pagi
sebab kwn aku yg sesi pagi tu dah pindah ikut asben
so..
macam ni lah rutin aku
syok dok sesi petang
keja tak banyak sangat
relief ja banyak
ape de hal
guna ja modul sampi habis
dah habis modul aku merapu meraban jalah
kata kaunselor
hentam jalah kan
^_____________^
 
rase nak minum ais satu tong
dahaganya
huhuhuhu
 
cepatlah jam berlalu
aku nak balik umah
ni tengah tunggu asben hantar makanan berbuka
arini hubby kerja
aku malas nak menyinggah beli makanan
nasib order aku diterima hubby
kuikuikui

Tiada ulasan:

Catat Ulasan