Powered By Blogger

Isnin, 18 Jun 2012

DeSaRu

sambungan...

pas makan kat oldtown..
hubby terus berdesup pergi desaru beach resort
dalam 45minit gak dari oldtown tu

tapi pergi kali ni
tak bawa baju pon
hubby planning next time pergi boleh tdur kat hotel
banyak hotel kat situ
first time sampai sini
aku yg jarang dapat tengok pantai amatlah gembira
 hilang segala tension
rase ketenangan tu datang apabila melihat ciptaan Allah
cantiknya pantai ni
subhanallah..
 ummi n ayah tak sabar tunggu batrisyia pandai berjalan
nanti boleh mandi laut ngn ayah
ummi pon dah lama tak mandi laut

 jantung hati ummi
sayang sgt pada batrisyia
 baby takut air
baru aku tahu yg baby aku ni penakut air
menangis letak kaki jejak air laut
 time ni enjin dah nak start
 takut air rupanya my princess
 terus melekap muka kat ummi
sangat manja

 merenung masa hadapan
 kami
^______________________^
semoga berkekalan hingga akhir hayat
 jambatan simbolik nak pergi ke desari
ni dah otw nak balik jb
pastu terus solat asar
sampai umah dalam 7.30malam
mandi n solat..dalam 8.30malam keluar balik
nak pergi makan steambot ngn kawan baik hubby
amad ngn farid
tersipu2 aku
hahahaha
diorg sembang pasal bola jalah
chettttttt

pas makan steambot kami pergi shoping kat Bajar Karat pulakkk
sangat best tapi kena balik awal gak
aku dah penat sangat
baby pon dah tidor
so..sampai umah pukul 11malam
haa..amik kau
nak jalan sangattt
terus solat isyak n Kroiihhhhhhh
k..hjung minggu yg sgt penat tpi paling seronok

next time boleh wat lagi


k..daaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan