Khamis, 7 Jun 2012

MeNangiS

saat aku wat entry ni
entah berapa kali aku lap air mata ni..
rase sedih sgt2...
tengok baby main sorang2 tadi..
lagi aku menitis air mata ni..

walau blk kg kejap..
tapi setiap kenangan tu aku tak pernah lupa..
kesian bby..
dh smnggu main ngn maksu dia..
arini bby macam mencari maksu dia..
time aku solt..mndi ,,mkn..
semua maksu dia tolong jaga batrisyia
ni aku sorang kt umah hubby kerja
semua aku wat sendri
mndi pon tak smpt sabun
batrisyia suka ngis time aku nak mandi
sabar jalah..sabun pon tak...
janji kena air dah cukup
kalu dia geram
dia sondol pintu bilik air ngn walker dia
adoi anak ku..
baru sorangg..

aduhai..
awatlah terseksa nya rasa macam ni..
jauh nak balik selalu
mau botak tayar kereta ngn aku sekali botak licin

arghhhhhhhhhhh
rindunya kat mak abah n adik2 aku
cepatlah hubby abis belajar
aku nak pindah utara balik
nak balik kmpung senang

sedih n sayu sgt hati ni..
masa aku nak balik jb aritu
adik aku si oni menangis tengok batrisyia
aku pon secara spontan terus berjujuran air mata
bila lah aku nak kuat ni

dulu...
masa aku kat matrikulasi changlun kedah tahun 2003 dulu
aku home sick
setiap pagi sebelum mandi aku menangis dalam bilik air
dah puas nangis baru aku mandi
gila betul ahhhh
kalu anak cucu aku tahu
konpem aku malu
hahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan