Ahad, 29 April 2012

LeTiH + PeNaT + BoSaN + BeNCi + MenYeSaL

sebenarnya macam2 yg aku rase skrg ni..
semuanya sejak kerja kat sini
macam2 penyakit baru aku hidapi

yang terbaru ni migrain..
aku stres kerja kat sini walaupon berkali2 aku cuba untuk membahagiakan kerja aku ni..

mana larat tiap sabtu ader program
tempat lain pon tak macam aku..
sepatutnya 2 mnggu sekali baru ader program hari sabtu
ni tiap2 hari sabtu

aku jadi benci ngn kerja aku
sampai diri sakit2
aku dah puas mengadu ngn hubby
tapi mengenangkan hubby tengah sambung belajar
maka aku beralah jugak
hubby janji pas dia tamat belajar dia akan minta tukar

aku dah tak tahan kerja kat sini
aku penat...letih...rasa tak dihargai..
tempat kerja lama
aku sangat happy ngn kerja aku
kawan2 lain macam satu family
pihak atasan pon takder batasan
still boleh melawak

kat sini
semua ader protokol
aku jadi stres
ngn org atasan muka payah senyum
lagilah wat stres

kadang menyesal sgt tukar sini
menyesal sgt22222
tapi mengenangkan suami
aku gagahkan jugak

ya Allah sembuhkan lah migrain ku ini
tak sanggup lagi aku hadapinya..
kuatkan lah aku ya Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan