Isnin, 9 April 2012

HuBBy DaH JaDi BibiK..HeHeHe

kalu korang perasan
sejak 2 3 menjak ni aku banyak wat entry takder gambar
hahahah
malas benornya nak upload
tersimpan ja dalam camera hp

sejak aku dok sesi petang ni
aku tahu masa kami dah kurang sikit untuk si anak kecil ini
yealah aku anta pukul 11.30 tghari..pkul 8mlm baru amik
aku kan keja dari pukul 12.00-6.45ptg...
so bila dia dah balik msti dah nak tdor
jadi kami laki bini bincang
hubby nak jga batrisyia time dia cuti 2 hari
hubby kan keja 2 hari..2 hari cuti
so..aku telah melatih hubby untuk memandikan baby
hahaha
baru hubby tau
bukan senang jga anak
dia tak pernah merungut pon
sb aku tau dia lagi syg batrisyia dari aku
boleh gitewww
hahahaha

setakat ni aku tengok semuanya ok
hubby berjaya mnjaga anak kesayngan beliau dengn terbaik
semalam aku balik sekolah
tengok dia tertido di riba hubby
time tu hubby bagi susu
tertidor anak ummi yea..
ummi balik pon tak sedar...

dah ader anak ni
sama2 kena berkorban
sok hubby cuti lagi n aku pon cuti sekolah
nantikan ke mana destinasi kami
yahooooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan