Powered By Blogger

Khamis, 19 April 2012

SoLiD FooD

alhamdulillah
ku panjatkan ke hadrat Mu Ya Allah
kerana memberiku kekuatan untuk menyusukan anakku ini slama 6 bulan esklusif hanya susu ibu

harini genap batrisyia 6 bulan
bermakna aku akan start memberi makanan untuk puteri kesayangan kami
akhirnya susah payah aku terlaksana juga
bukan senang untuk aku pam susu kat tempat kerja
bawa pam susu seberat1.3kg
ngn air mineral paling kurang 1000ml ke sekolah hari2
macam mana aku tak kurus
hari2 angkat berat
hehehe

saat susu aku merudum
saat aku stres ngn tekanan kerja
saat aku dapat berita kena tukar sesi petang..amoi kaunselor petang kena pindah sekolah
sesi petang kurang guru
sedikit sebanyak mengganggu emosi aku
bukan senang dah elok dok sesi pagi
kena masuk petang
tapi alhamdulillah
ngn kekuatan dan rezeki yg aku percaya bahawa Allah tidak pernah menzalimi hambanya
semoga aku terus diberi kekuatan demi anak n amanahMu ini Ya Allah
alhamdulillah

buat batrisyia...
ummi n ayah akan buat yg terbaik untuk batrisyia
semoga mnjadi anak yg solehah n berguna dunia akhirat..
luv u so much batrisyia!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan