Isnin, 9 April 2012

HuBBy suDaH PuLaNg

alkisahnya dah smngu hubby pergi orientasi kat UUM
dan smnggu jugak aku berperang ngan kelam kelibut
hahaha
baru aku tau
susahnya bila hubby takder
tmbahan plak batrisyia tak mo dok diam
sjak pndai mniarap ni
ader jer keja baru

haa..kan dah jadi macam rumah puaka
hahahaha
sian aku nokkkkk
batriyisa dah pandai buli ummi
kadang rambut aku pon dia tarik
nasib btrisyia kecik lagi
kalu tak
lama dah ummi gigit tangan tembam tu
hehehehe

malam tadi hubby sampai rumah dalam 10.30mlm
batrisyia tak tidor tunggu ayah dia
nampak ja ayah dia tersengih2
mungkin si kecil ni rindu kan ayah dia
aku???

tok sah ckp lah
mstilah rindu lebih daripada anak
muehehehe

bila tengok hubby kat depan pintu
hilang rase stres
rase hepi sangat2
huhuhu

malam tadi hubby minta aku support beliau
dia takut tak boleh nak arrange kan masa ngn keja,,study..n family
wahhh
sedih aku
sob sob sob
 
terlalu banyak dugaan n cabaran dalam kehidupan kami
semuanya berjaya diredah
walaupon kadangkala tersungkur
aku tahu hubby sambung belajar demi aku n anak
dia mahu buktikan pada kami yg dia mampu buat yg terbaik untuk aku n anak
tapi tu lah pengorbanan
hubby mahu aku ngn anak2 selesa n bahagia bersama nya
insyaallah..ayg akan support abg
biarlah kita miskin harta benda tapi kita tidak pernah jemu untuk belajar dan terus menuntut ilmu..

semoga urusan abg dipermudahkan...
ayg ngn batrisyia syg sgt ngn abg...
ayg doakan yg terbaik untuk abg n batrisyia...
luv u so much dear...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan