Sabtu, 21 April 2012

KoRaNg Ni maCaM $#%#@$$%

rase tetiba emosi malam-malam ni
aku geram dah lama dah 
rase nak karate jer sekor2 makhluk itewww
malam2 pon nak main kompang
korang takder otak ke pikir orang lain ader anak kecik yg malam2 nak memekak watpe
asal malam kompang..asal kompang muka korang
please lah..ni perumahan awam
bukan umah korang sorang jer
tak pikir langsung masalah jiran tetangga
kang aku baling bom sebijik mesti korang larikkk kan..
hahahaha
sakit nya hati aku nie..
tiap2 malam mcm ni..
hari2 ader korang kawin ker??
dushhhhhhhhhhhhh


uwaaaaaa...
batrisyia terkejut2 bila tidor
kadang aku tak sempat nak makan nak tidokan baby
sekali sekala aku boleh consider
tapi ni boleh kata hari2
waaaa tensen lah luuuu!!!!!
@##*^%$(
fengsannnnnnnnnn i dibuatnya!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan