Powered By Blogger

Ahad, 2 Oktober 2011

aRini DaH 3 OktoBeR...

arini aku ader program pas rehat
sok kan dah start PMR
so arini ader majlis restu pelajar ngn guru..
hopefully pelajar dapat wat yang terbaik dlm exam
 
tgal baper minggu lagi aku nak bersalin
menghitung hari
ni dah msuk 36mnggu
teruja menanti orang baru
tak tahulah orang lain macam maner
tapi bagi aku ia adalah moment yg terindah
walau pon sepanjang pregnant ni mcm2 yg aku lalui
sampai skrg still muntah
tapi tak seteruk dulu lah


apepon
alhamdulillah yg teramat sgt
sb aku diberi peluang untuk jadi seorang ibu
sekarang baby aku semakin aktif
tak sabar nak tgok dunia yea sayang..
apepon..tgulah ayah anta ummi balik perak dlu tau
sayang bby sgt2


ermmm...
nanti free aku update lagi
sbb sekarang ni nk handle program
jmpa lagi di entry yg lain
aku nak hupdet pasal barang baby lgi..heee
 


 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan