Powered By Blogger

Jumaat, 14 Oktober 2011

Mee KaRi....

malam tadi aku request kat hubby nak makan mee kari
aku minta pon dah pukul 9.00 malam
hahaha
mane lah ader kedai jual mee kari malam2
tapi aku bukan mengidam pon
sekadar nak makan jerr
yealah..kang pantang aku dah tak boleh nak makan sebarangan
so masa ni lah nk makan sesuka hati
keh keh keh

so..untuk tidak menghampakan aku
hubby janji ngn aku dia akan beli kat aku keesokan harinya
iaitu hari jumaat ni lah
heee

kebetulan arini hubby cuti
pas hantar aku ke sekolah
dia terus pergi kedai yang selalu kami pergi makan tu
dia bungkuskan jer kat aku

tapi aku dah cakap awal2 ngn hubby
pagi jumaat ader bacaan yasin kat dewan
so aku minta dia anta dalam 8 pagi ++

so..pas baca abis baca yasin...
aku pon pergi lah tunggu hubby kat guard sambil msg hubby
lma aku tunggu...senyap jerrr
nak call tak dapat plak..
huhuhuhu

so..dah lama sgt aku menunggu
aku msg hubby suh dia tinggalkan kat guard jer nanti
aku dah tak larat nak banyak berjalan
sebab perot pon dah besar kan
lagipon bilik aku ngn tempat guard tu jauh
hehehe

sambil jalan nak masuk bilik
perut aku dah pedih
lapar sangat dah ni
so..aku decide pergi makan kat kantin jerr
aku makan nasi lemak+ayam goreng+milo ais...
elok jer aku suap makan
hubby msg
dia kat umah tadi..tertido...
hahahaha
dah agak dah

aku cakap aku dah makan kat kantin
suh dia simpan jer ,,,nanti balik baru aku makan
hehehe
kes merajuk lah
kuikuikui
tapi hubbby berkeras nak anta gak
then aku pun tunggu lah hubby kat guard
dah kenyang kurang lah excited nak makan lagi
hahahaha

mekasih lah tolong hantar mee kari kat ayg pgi2
tapi dah kenyang so aku ingat nk bawa balik makan kat umah jer

pukul 12.30t/h sampai umah
aku terus masukkan mee kari dalam pinggan
lapor bebenor
sb makan tadi pon dah pukul 8 lebih

makan ngn sepuas hati
hahahaha


ni aku google jer
mee kari tu dah selamat masuk perut aku
hahaha
alhamdulillah...
mekasih encik yayang....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan