Powered By Blogger

Selasa, 11 Oktober 2011

37 WeeKs..

alhamdulillah..arini 11 oktober 2011(selasa)
genap 37 minggu aku pregnant..
ermmm..makin berdebar2 plak menunggu my baby lahir ke dunia..
sempat jugak aku google maklumat pasal my baby...
tapi sekarang ni mmg dah rase sgt baby mengeras...
baby sabar yea..jgn keluar lagi..
tunggu ummi balik perak yea..
huuuu


* Minggu 37
Bayi Anda
Bulu pada badan bayi mulai berkurangan. Bayi mula mengeluarkan hormon yang dinamakan cortisone yang membantu mematangkan organ pernafasan. Berat kini 2.7 kg manakala panjang 47 sm.
Tubuh anda
Bersedia, mungkin anda bersalin pada minggu ini. Periksa semua persiapan sebelum dan selepas bersalin. Jangan takut untuk bertanya apa jua soalan berkaitan dengan proses kelahiran kepada orang yang berpengalaman. Sikap ini membantu anda menambah lagi ilmu untuk di gunakan ketika di bilik bersalin

minggu 37 ni pape pon boleh jadi kan
sebab baby dah matang kan...huuu
harap my baby tunggu aku balik perak 21hb oktober ni
tak sabar nak balik perak...
rindu plak kat kampung halaman..
teruja gak menanti orang baru...

tapi sedihhh
sb akan berpisah lama ngn hubby...
macam mane lah nanti aku bila dia takder..

takder lagi tangan2 yang selalu membantu aku
picit kaki aku
sbb sekarang dah terasa kebas2 di kaki
banyak berjalan di sekolah
naik turun tangga

takder lagi orang yg akan bungkuskan aku kuew teow tomyam malam2
errrrmmmm
sob sob sob

takder lagi org yg akan tunggu aku depan bilik air
sebab aku selalu tertonggeng dlm bilik air
hahaha

takder lagi org yang selalu isi air mineral letak kat tpi bantal aku
kes bangun tido nk minum air

takder lagi org yg akan bising kat aku suh minum susu mlm2...

takder lagi bantal peluk aku...

sumenya takder utk beberapa bulan..
harap aku kuat tanpanya..

apepon..smoga my baby lahir dengan sihat
n paling penting dapat menjadi anak yg soleh n solehah pada ummi n ayah dia...

semoga blog ni menjadi kenangan untuk my baby bila aku dah tiada nanti..
supaya dia tahu susah payah aku mengandungkan dia

supaya my baby tahu
aku ngn hubby sayang sgt2 ngn dia
dan akan lakukan ape yg terbaik untuk dirinya...
aminnn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan