Selasa, 2 Oktober 2012

PriVaCy

dah lama aku tak update blog
huhuhu
entahlah..tetiba nak rase privacy plak kan
lagipon kadang tak semua yg suka apa kita wat
jadi..mungkin dengan lebih privacy rasa lebih tenang kan

mungkin aku akan kembali berbloging balik
tapi wat masa ni
biarlah aku menyendiri
berbahagia bersama suami n anak tercinta
pape refer fb jer lah
nanti kalu aku dah kembali tak nak privacy
aku akan kembali merakam segala kenangan yang tercipta
kehidupan bersama suami dan anak tersayang
salam sayang wat semua yang tak jemu menjengok blog aku nie..
yang sentiasa mnyokong aku
always love uollll
tq very much
^__________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan