Powered By Blogger

Sabtu, 13 Oktober 2012

Beutskin Essence

saja nak sharing
oleh kerana produk ni tetiba jdi famous
aku pon x terkecuali tergoda
hehehe
ni dah masuk kotak ke3
perubhn dia not bad lah
tpi aku rasa pas abis kotak ke3 ni aku nk berpaling tadah lh
hahaha
first sb dia mhal walaupun kesandia superb
lagipon aku mmg dah berkulit cerah
aku xmo putih macam adira af tu walaupon aku ska tgok dia
so,,pasni maybe kmbali kpd redianze atau aku tryproduk lain

makan beutskin ni mmg hubby puji 
sb aku ni mka ala kategori jururawat suka mnginap
kekeke
sape nk try blelh try
bagi aku prubhn ttp ada
tapi aku pikir bialah cerah natural Allah bgi ni
kang terputih lgi lh kontra ngn si encek somi
so...
aku akan berpaling tadah selepas habis kotak ke3 ni
tengah mncari2 gak
sb aku ni klu produk kena shake ni liat bebenor
tgok redianze lh
kjp mkn kjp x
tu sb kna bancuh
masuk angka 27tahun wajiblh kena mkn kolagen gak

sb sekarang kolagen sudah mngalami pnyusutan
so..misi cari infi haruslah bermula
nanti klu dh jmp kolagen yg ok aku sharing lgi
klu dpt yg murah lgi best kn
jimat duit aku
hahaha
  

3 ulasan:

  1. kak opis ni ramai yg gla makan cocoa collagen power plus kak...skrg kan tgh promosi...3 kotak rm50...1 kotak 10 sachet..sedap rasa dia..ada kakak opis ni dia berparut lepas kena minyak panas kat muka..pas dok amal cocoa collagen tu parut dah makin pudar..kulit licin..hehehe..ptg ambik lak soy collagen...huhuhu...superb la..

    BalasPadam
  2. aniza..yea k..mmg ok erk..k.lini tak mo obvios putih sgt..tpi mkan beutskin ni mmg klit more cerah lah..nanti blelah try..kena try tengok dulu..kalu sesuai ok lah..

    BalasPadam
  3. salam k.lini, nak suggest boleh cuba luver9 collagen. dah try mmg superb. rasa sedap n murah. love it to the max, u should try :)

    BalasPadam