Khamis, 11 Oktober 2012

AcciDeNt

sebenarnya..hampir 2minggu aku patah kaki
patah kaki sebab kereta accident masuk nissan
aku tak lah patah kaki
patah kaki tu maksudnya aku tak boleh jalan2 dah lah
kereta yg selama ni umpama kaki no2 aku dan keluarga
hahahahahaha

cehhhhhh
wat suspen jeww
hahahaha

hampir dua minggu aku tumpang kawan pergi sekolah
dah hampir dua minggu aku tak pergi shopping
pergi makan steamboat aritu pon kawan hubby siap jemput kat rumah...

rasa2 macam nak telan jer dinding konkrit umah tu
bosan bebenor
hujung minggu ni aku ajak hubby pergi jalan2,,tak pon shopping jerr..
hubby tanya mau naik apa?
aku cakap teksi kan banyak
mari lah kita anak beranak tahan teksi depan perumahan
phewwwwwww

hujung minggu ni kalu ader yg rasa2 nak pinjamkan kereta sila lah beritahu aku
nanti aku upah minyak kereta RM5 hengget
^_____^


kereta accident malam hari raya
hubby yang bawa langgar bontot viva
kesian perempuan itu
blurrrr jer tengok
berbakul jugak aku membebel
opkos lerrrr
dalam kereta aku..anak..k.ipar n ayah mertua ader sekali kan
tetiba jer sekarang hikmah nya..
hubby insaf lerr sikit..bawa kereta tak macam dulu
takut lerr tewwww aku pot pet pot pet
sikit jelah insaf
ngeeee
(kalu abg baca sila lah amik perhatian)
mcm danger jer
hahahahaha
phewwwwwww
^_______^ 

ehhhh
dah lama accdent baru nak repair ke?
ni kena tanya hubby ler
byk sangat prosedur
macam2 kena settle

*tapi bagus gak
duit gaji aku tak luak
bulan ni tak der pon beli baju...kalu tak pantang free
kompom berjalan

moral of the story..
pasni sila lah beware yea..
kemalangan tak mngira sesiapa
fikirlah org yg tersayang
hahahahahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan