Powered By Blogger

Rabu, 17 Oktober 2012

AkHiRnya 47kg..HeHe

entri ni aku wat sebab ada yg bertanya aku makan apa maintain kecik
aku mmg spesis kecik
^ __________^

sebelum kawin pon ni memang berat asal aku 47kg
cuma kadang2 terbabas angka 50kg gak
dan kadang2 terkurang jadi 45kg

aku ni rendah aje
153cm ajer pon
kuikui

ok..first aku dah disiplin kan diri aku
malam2 kalu nak makan berat sebelum pukul 8mlm
tapi siang aku still hentam ikut suka aku nak makan apa aku suka
tapi kadang2 aku ter'makan lewat malam gak'
hahahahaha

bonus bagi ibu mnyusu macam aku
badan lagi mudah nak kembali ke bntuk asal kalu mnyusu anak full bf
sebab apa yg aku makan anak aku mnyusu badan 
so lemak2 yg terbiar tu sudah disedut anak aku
kekekeke

serius..mmg tak tipu
perut yg muncit dulu dah takder
so..bagi yg mnyusu boleh lah susu kan anak
lagipon dapat eratkan hubungan ngn anak

aku tak bercadang nak kuruskan lagi
n tak bercadang nak tambah berat
biarlah ideal mcm ni
nak pakai baju pon senang
^_____^

so..aku takder lah makan pape suplemen nak kurus
maybe faktor utama aku susu kan anak ngn pnuh kasih dan sayang :-p


Tiada ulasan:

Catat Ulasan