Powered By Blogger

Rabu, 17 Oktober 2012

SejaK AkhiR-Akhir Ini..ReDiaNZe

sejak kebelakangan ini
aku sering dapat email daripada peminat2 misteri
ececece
misteri lah sangat
^_______^

ni semua gara2 redianze...reverse ngn jamu aku dara
ada yg minta no hp aku sekali sb nak bertanya
aku no hal lah
bnda baik
sharing is caring kan

ok..meh aku jujur katakan

aku dah tinggal redianze dah beberapa bulan
sb aku malas shake
aku ganti dgn beutskin
redianze bagi aku bagus
aku pon ada sedara mara yg makan redianze smpai sekarang non-stop
dekat setahun  lebih kot rasanya
kulit mmg lawa gila..
umur dah hmpir 40 pon still mcm anak dara
hihihi

insyaallah pas abis beutskin ni aku akan kmbali kpda redianze..
aku ni pon spesis suka tukar produk
hihihihi
dah tgok org lawa baru nak terhegeh2 balik
rugi plak tinggal aritu..hehe

bagi reverse ngn jamu susuk dara
dua2 best
sesuai sgt yg dah kawin
kalu rasa nak sharing pape
leh email aku
insyaAllah aku jwb
cuma lmbat sikit lah
aku pon bukan mngadap tenet 24 jam

1 ulasan:

  1. Hai kak. Saya teringin nak try redianze ni. Akak still pakai lagi tak ? Best ke ?

    BalasPadam