Powered By Blogger

Selasa, 28 Ogos 2012

MooD Raya MalaS HupDeT BeLoG

dekat 2minggu kot tak updet blog
malas bebenor nak upload gambar
gambar dalam camera banyak
tapi yg sempat aku upload guna hp ja..
hehehe

mood raya masih kuat lagi
hari2 pgi sekolah bawa bekal biskut raya
kau ader???
tentu kwn2 bawa gak kan
berat aku turun 5kg pose ni
maybe penat sikit sebab jaga anak kecik, keja lagi n macam2..

seronoknya kalu berat badan kekal begini
tapi aku ni kadang2 kuat makan gak
harap2 pasni boleh buang tabiat suka makan malam
hehehehe

ok..aku beraya kat seremban tahun ni
semua adik beradik suami ader kecuali along husband
sebab diorang beraya kat penang dulu
kurang satu forum
hehehe

tapi kat family sebelah aku
semua ader kecuali aku
sob sob sob

raya ke3 balik perak
tak puas rasanya nak bermanja ngn mak ayah
dah besar pon masih tergedik2
opkos lah sbb aku yg duduk paling jauh
hari2 mak masak makanan feveret aku

nak balik kena warning siap2 ngn asben
ayg jgn lah dok teriak lagi
umur dah 27tahun u
malu kat batrisyia
ecececece
ader mak limah kesah??
hahahahaha

tapi alhmdulillah..masa balik salam ngn family
aku tahan air mata
tak nangis dah
kalu dulu..berjujuran air mata aku
sedih woooo
aku rapat ngn mak abah n adik2 aku..
huhuhu

ni aku malas nak upload gambar sebb aku dah upload dalam facebook
dah basi dah..hehe
aku tengok hari2 ader jer yg menjengah blog aku
sorilah takder citer sgt nak wat
sbb mood raya aku masih kuat
sbb tahun ni beraya sebagai mak budak
mak budak si kenit batrisyia tu
^___^
banyak woo duit raya anak aku tahun ni
300 lebih
macam nak beranak lagi ja
tapi fobia lagi u
hahahaha
tunggu batrisyia besar sikit
walau penat tapi dialah pengarang jantung hati aku
kk..
doakanlah aku rajin updet blog
malas tengah melanda
;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan