Khamis, 16 Ogos 2012

PuLanG BeRaYa..

alhamdulillah
tahun ni dapat lagi beraya di kampung
walaupon tahun ni beraya umah asben dlu dekat seremban..
aku redha
janji jgn beraya di jb ni
mau aku lap air mata ngn baju raya
^______^

raya ke 3 baru bergerak balik perak sampai hati sabtu
sapo nak beraya umah aku sila lah mai
bawa sama duit raya utk ank aku
heheheheh

orang lain mungkin dah bertolak ke kampung masing2
kami bertolak pas sahur jumaat..esok
maklumlah sekarang highway di musim prayaan kompom sesak..jb sermban 3 jam lebih ja

tahun ni aku beraya first time sebagai seorg ummi
thn lepas bby dalam pewot lagi
tahun ni dah besar panjang
akal pon dah panjang
tak dapat apa dia nak
kompom dia akan menggigit
kalu tak aku..asben lah jdi mangsa
gigi baru 5 batang
tapi kalu bab menggigit bagi kat batrisyia
kadang tgh aku tdo pon dia gigit
ishk ishk anak sapo lah tu kan..

tahun ni kami beraya tema warna kegemaran
thn lpas warna oren
tahun ni aku dapat gak cari sepasang baju kurung comel untuk si comel aku
hehehehe

aku punya baju raya beli ngn asben sebelum puasa lagi
gigih betul
posa tak cukup pon nak raya sakan
bhahahahaha

kepada semua yg mengenali diri ini dan suami
aku memohon jutaan maafan sekiranya ada salah dan silap
jika ada sebarang kesilapan harap di maafkan
selamat hari raya maaf zahir dan batin


1 ulasan:

  1. Blik gerik raya ke3..k.noris blik ke gerik ptg ry ke2...

    BalasPadam