Ahad, 12 Ogos 2012

BlueBerrY CheeSe TarT

alhamdulillah
first time dapat wat blueberry cheese tart
jadi lah jugak
semalam pergi tesco cari bahan2 nak wat
aku wat ni pon sebab pas asben makan masa kawan aku bagi aritu..dia kata sedapp
so
aku pon google lah resepi dia
mudah ja nak wat
tapi ngn anak kecik ni macam2 karenah gak lah aku hadapi
dia dok kaco..nak barang tak bagi..dia teriak
adehhhh
sabo ja lah..

tapi percubaan pertama menjadi
cuma comot sikitlah
hehehe


acuan aku guna ni yang sederhana
yang kecik tak jumpa pulak
cheese tu hubby aku yang bubuh
dia nak tolong aku kan
laki wat keja comot sikit lah
hhehe

nak wat lorek2 kat cheese tu pon comot gak
sambil dukung anak sambil lorekkan cheese
takpelah nanti makan sama gak
sedap seii
aku letak blueberry byk2 tengah2 tu sebelum tutup ngn cheese
kalu nak wat sila google resepinya
hehehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan