Isnin, 6 Ogos 2012

BerBuka WitH KaWan2 HubbY

akhirnya untuk tidak mahu menghampakan ajakan suami
aku dgn penuh taat ikut jer..
hahaha


aku suka menu2 ni
walaupon malu2 kucing
tapi aku rase aku bedal minum ait tembikai dekat 5 gelas
bhahahahha
malu sangat kan..
tapi honestly
aritu aku dahaga sangat2
hubby order 2 jug ait tembikai
sebab dia tau bini dia ni hantu air tembikai
mekasih banggg
lain kali ajaklah lagi
hahahaha

dah lama aku tak makan udang galah
rase sangat berbaloi aku ikut berbuka
walaupon aku dok hujung sekali kan
janji hubby aku tak lupa cedok2 kan sume lauk tu untuk aku
thanks abg....
luv u so much..

lain kali kalu nak makan ramai2
jgn lupa ajak i lagi
kompom i tak kan tolak
^___________^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan