Powered By Blogger

Rabu, 5 September 2012

TaKDe MooD

aku pon tak tahu
sekarang musim takder mood nak hupdet blog
lemau jer rase nak buka citer pape
huhuhuhu

arini kena plak migrain
gara2 aku bli kontak lense yang ader colour
bli warna hazel
hairan plak aku sebelah tu jadi macam tak balance
berpinar2 biji mata ni dibuatnya
bertambah sakit kepala aku
huhuhu

tadi terpaksa gak call hubby suh minta tukar n bawa kontak lense..
mahal wooo
rugi lah aku tak boleh pakai
dah lah sepasang rm50
tapi tahan 3 bulan lah
hehehehe

before that memang aku pakai lense yang natural jer
ader 3 pasang tahan 3 bulan
sama jugak rm50

so..tadi hubby yang request suh try yang ader warna
ok lah..
fine..aku try..
tpi dah jadi macam ni harap2 tokey kat plaza angsana tu bagi lah tukar
kalu tak bagi nanti aku bako kedai dia
kekekeke

rase nak balik amik mc jer arini..
huhuhuhu

takder mood takder mood
^__________^


Tiada ulasan:

Catat Ulasan