Khamis, 6 September 2012

KeSiaN AKu

kesian kat aku
malu seeeiiii
kikikikiki

kan aku minta tulun hubby pergi tukar contak lense aku
sebab semalam ngn arini dia cuti..
nasiblah hubby aku ni jenis ringan tulang
jarang dia nak kata tidak kalu aku minta tolong
alhamdulillah
huhuhu

sekali daa tokey tu kata u pakai terbalik
hahahahaha
patutlah aku pakai rase macam sebelah tu nak tercabut
dah pakai pon terbalik
almaklumlah sebelum ni aku pakai yg natural ok jer
tak pernah terbalik lagi pon
agaknya sb ni warna hazel
aku tak dapat cam yg mana betul
sian hubby
huhuhuhu

sori yea abg..
mlm ni i belanja makan
minta sajalah pape
jangan minta pizza sudeyy
huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan