Powered By Blogger

Ahad, 2 Disember 2012

TanPaMu...

tanpamu suamiku
terasa kehilangan..
memang aku terasa sgt suami tiada di sisi
aku gembira jumpa mak dan abah kat kg
rindu pada adik2 terubat..

namun rindu pada suami menggunung tinggi..
terasa peritnya berjauhan
selama ni suami bergilir2 mandikan anak..main ngn anak..bgi anak makan..sgala2nya bersama
tapi bila balik kg batrisyia langsung tak nak ngn sesiapa
adoiii..lenguh tgn aku asyik dukung si comel ni
kalau setiap masa aku angkat budak comel seberat 10kg
mau terbakar lemak2 aku
hehehehehe

barulah aku tahu
selama ni pergi ke mana2 suami yg dukung batrisyia
tak pernah merungut walaupon lenguh
membiarkan aku persis anak kecil membeli barang yg aku suka sambil dia mendukung anak tercinta..
suami yg memujuk anak saat aku kena migrain..penat..malas..semuanya dia sabar..

bila semuanya aku yg perlu lakukan
barulah aku tahu
aku tak mampu kehilangannya
suamiku pelengkap hidupku
walaupon muka dia nampak garang
tapi dia sangat penyabar dgn ku..

rindu sgt ngn abg
rindu sgt2....
huhuhuhu
tapi walau rindu kt abg tapi tak mo blk jb lagi
nak dok kg makan buah..mkn makanan feveret..
boleh giteww
^_______^

tanpamu ku rasa kosong kosong
bak kata najwa latif


Tiada ulasan:

Catat Ulasan