Powered By Blogger

Jumaat, 21 Disember 2012

AlhaMduLillaH..

alhamdulillah
percutian panjang yang sangat indah
although I had to leave my husband for a while 
almost a month..
but..
itulah realitinya..

seriuosly..mmg aku terlalu rindu dengan mak..abah n abg..adik2 kat kg..
kiranya aku ni sensitip jugaklah
kdg duduk sorang2 pon ble menangis
bini sapo lah tu kan

alhamdulillah again..
aku dah sampai rumah di jb ni
walaupon I feel very sad time
I already have my own family
So I have to strongly
bertabahlah wahai hati

oklah..masa kat kg..
gila ahh aku
makan n tdo jer kerja aku
malu nak ckp berat aku bertambah
mana tak naik..
mak aku masak sedap..
dapatlah mkn ketupat, rendang..laksa..mee rebus..chicken chop..pie daging..ikan bakar..bubur asyura.ayam panggang.mcm2 lgi..
like ikan buntal sudeyyy
tq 4 everything my mom
insha Allah..nanti kami balik lagi

Alhamdulillah jugak..
rezeki daripada Allah SWT sentiasa ada..
bulan ni dapat bonus lagi..
sejak I have a daughter..
rezeki kami semakin murah

tadi dengar berita pon
asb dapat kadar dividen tertinggi sepanjang 5 tahun
alhamdulillah
murah lagi rezeki kami
terima kasih ya Allah
sesungguhnya aku sgt bersyukur dgn sgala nikmatMu

selain itu juga
aku turut memberi bonus pada kedua ibubapaku yg telah bersusah payah menjaga aku
wang ringgit tak dapat membayar jasa mak abah
tapi angah janji
angah akan jaga mak abah..abang sulungku..n adik2 dgn baik..

semoga kami sentiasa dimurahkan rezeki..
cuma satu ja yg perlu kita amalkan..
hidup ni jgn kedekut
bila kedekut rezeki sempit
zakat jgn lupa byr sama
jgn berkira dgn mak ayah n keluarga sendiri
insha Allah..
kadangkala rezeki ni dtg dr pelbagai sudut
walaupon bukan duit..mungkin kesihatan yg baik..dan bermacam2 lagi

Do not be stingy..
insha Allah..nanti kalu kita yg susah..
there will be others who will help us
^____^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan