Powered By Blogger

Isnin, 14 Mei 2012

Miss AhJumMa

hobi baru..
menonton cerita korea..
chanel astro 393
actually dari masa study kat 'u' dulu aku penonton tegar
cerita korea ni..
tambah plak dlu dapat housemate hantu korea
so
aku pon menjadi hantu sekian kalinya
cerita terbaru yg wat aku mengadap tv pkul 9.15pagi
tajuk miss ahjumma
perghhhhh
memang best
hehehe
hubby hairan kenapa bini dia ni tiba2 minat cerita korea
asyik2 kalu tanya aku watpe kat umah ngn bby
aku cakap tengah mnonton chanel korea
sekarang aku jarang tgok tv lain
dah jmpa tv feveret..
tapi kalu hubby cuti
mesti kena tgok bola
uwaaaaaaaaaaaaaaaaa
owhhh
miss ahjumma ku...
 cerita tentang kenaifan seorang isteri
dia ni hodoh rambut kerinting..pakai spek besar
tapi hati dia baik

suami dia pulak suka tipu dia
saksikan cerita ni..
aku tengok yg ulangan
cerita ni waktu malam sebenarnya..
huhuhu
selamat menonton n menghiburkan hati..

2 ulasan:

  1. salam kenal..
    suke jugak drama korea ni..tp sekarang tak leh tengok kat tv sebab dhia konker tv..hehehe..
    layan kat kimchidrama.net @ aveoh.net..sekarang tengok cite love rain & rooftop prince..2 2 best.. miss ahjumma lum penah tengok lg..

    BalasPadam
  2. owhhh..yea k..best kan layan citer korea ni..huhu

    BalasPadam