Khamis, 10 Mei 2012

MenGhiTunG HaRi

baby tengah tidor
layan lah muka buku jap..
tadi pas subuh ingt nk smbung tidur
my baby tarik2 rambut plak
adoiii..sabor jalah..
nak main ja skrg ni..
huhuhu

aku tengah menghitung hari ja ni
nak balik kg cuti sekolah ni
yahuuuuuuuuuuuuuu!!!

tapi hubby sedih sebenarnya
sbb dia kena berpisah ngn puteri kesayangannya..
aku plak berkobar2 nak jenguk mak ayah kat perak
dah 5bulan aku tak dapat balik
jb perak bukan dekat
kalu blk kjap rase puas..

kjam ke aku memisahkan mereka walau hnya 2minggu??
hubby kerja 2 hari n cuti 2 hari
2 hari dia cuti dia jaga batrisyia
dia tak nak batrisyia rapat ngn org lain
walau tidur tak ckup dia tetap nak jaga batrisyia
aku kagum sb aku tahu
hubby sangat syg ngn batrisyia

berbelah bahagi pon ader
semoga hubby dapat gaklah cuti
kalu tak dapat aku nak balik kg gak...
selalu hubby perli aku..
sape nak hantar balik kg?
aku ckp naik bas pon boleh...
hahahaha

takpelah..bkn aku tak blk..
tak sabar nak blk perak..
rindu sgt ngn mk ayah n adik2 n abg...
semoga dipermudahkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan