Rabu, 23 Mei 2012

MeNgaPa BeGini??

mengapa begini jadinya
penderitaan aku semakin hari semakin parah
kuatkah aku nak lalui perjalanan yg masih panjang ini???

apesal lah aku pergi isi borang tukar kerja kat sini
sungguh
aku teramat menyesallllllllllll

menyesal yg dah takder guna
nak pindah pon tunggu hubby habis belajar
cetttttttttttttttt
sempatlah aku masuk wad @#%%$# dulu
uwaaaaaaaaaaaaaa

aku mencikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kerja kat sini
aku mencikkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!

nasib baik ko ader blog..
boleh gak aku mengadu
kalu cerita ngn hubby
ni semua cabaran kerja..
sabar sabar sabar

aku letih
aku menyampah
aku bosan
aku sakit hati
aku rasa aku tak ikhlas dtg kerja
aku benci ngn semua ini

kalu ikutkan hati yg rawan ni
hujung tahun ni aku nak isi borang pindah
aku rindu suasana kerja kat perak
aku seronok kerja di sana
aku rindu
rindu pada kedamaian n kebaikan manusia yg berada di kampung
yg tahu hormat n jaga hati orang lain
yg tidak pernah sombong ngn org bawahan
kat sini aku tak dapat semua tu
aku TENSION kerja kat sini
aku benci duduk sini

sedikit sebanyak aku semakin hilang semangat diri
semakin dipaksa aku semakin jauh dri matlamat asalku
aku sayang pada anak didikku
sedegil mana pon mereka aku sayang pd mereka.........

kuatkah aku utk mneruskan perjalanan di sini
walaupon hubby sedaya upaya hepikan aku
membawa saja aku merata2 tempat
membelikan aku dengan segalanya...
tapi...
hati aku mati
aku tidak betah berada di kota metropolitan ini
aku tersungkur dengan sekian kalinya..
apakah penyudah kesudahan cerita di sini
aku rindu pada mak ayah n adik beradik di kampung...

aku bagaikan terpenjara di tempat org
maaf suamiku..
ayg tahu abg sdaya upaya membuatkan ayg bahagia
ayg cma bahagia di rumah
tapi di tempat kerja ayg tidak bahagia
saban hari jiwa ayg memberontak
ayg tidak mampu bertahan di sini lagi
ayg tahu abg memahami diri ini
tapi di sini bknlah tempat yg dapat membahagiakn hati ini

ayg tahu abg jarang baca blog ayg ni
sbb abg semakin sibuk dgn kelas, asgment, kerja
ayg tahu abg tak sempat buka internet
abg fb pon takder
sian ayg...
abg tak baca takpelah
biarlah org lain baca
(^_________________________^)

dahlah..nanti sambung lagi..nk tgok korea jap..
pikir pasal kerja boleh meroyan
cettttttt


Tiada ulasan:

Catat Ulasan