Khamis, 17 Mei 2012

LuLuR ManDi

batrisyia dengan kesayangan ku telah tertidur
aku rase boring pulak sementara nak tunggu cerita korea miss ahjumma chanel 393..

aku layan fb lah kejap
huhuhu

dah lama tak scrub badan ni
asyik mandi kerbau ja sejak ada anak ni
petang semalam hubby bawa cuci mata
aku ternampak lulur mandi ni

lulur mandi ada banyak jenis
ada jenis mustika ratu..sari ratu dll
aku amik jenis sari bunga
perghhhh
memang wangi
semalam ngn arini hubby cuti
dah 2 hari aku menyental badan ni sepuas hati aku..
terasa lembut n licin ja kulit

aku memang suka lulur mandi sejak sebelum kahwin lagi
dah ada anak ni ja tak sempat

bila kita selalu lulur mandi
daki2 n kotor2 tu cepat hilang
tak der lah badan berkerak ja
hahahaha

dulu aku suka buat sendiri ja lulur mandi ni
aku goreng beras sampi kuning..blender halus..nak pakai aku campur kunyit hidup yang ditumbuk ngn putih telur..
halia aku guna gak kalu rajin
perghhhhh
badan terasa memang sangat lembut
nampak cerah sekata n kulit tu jadi berseri
takderlah kusam jer
hahaha

tapi nak scrub pon kna tunggu hubby cuti
kalu tak batrisyia wat show nyanyilh jwb nya nti
kk..selamat melulurkan diri sendiri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan