Selasa, 27 Mac 2012

SeDiH SeBeNaRnYa...

sekarang mood nak berbloging semakin kurang
rase sedih yg teramat
walaupon aku cuba rasionalkan semuanya
tapi hati aku sakit

sakit ngn org yg ader pangkat tapi otak letak kat ^%&*((&&
aku rase sabar aku dah hilang
sampai satu tahap aku nak tukar tempat kerja
uwaaaaa
menyesal aku tukar macam ni
aku tak nak citer ape dia wat pada aku
cuma aku sebagai hambaNya
aku akan doakan semoga kesusahan yg dia berikan pada aku akan Allah balas kpdanya dengan kesusahan yg berganda...
 
semoga doa org yang teraniaya akan Allah makbulkan
semoga kesakitan n kesusahan yg kau berikan hanya Allah yg akan membalas
 
ingatlah
pangkat yg kita miliki ni bkn penyebab kita nak menganiaya manusia lain..
aku akan maafkan 
tapi kalu kata aku nak berbaik ngn ko
aku rase tak mungkin
lambat laun kita akan mati jugak
janganlah menganiaya orng yg lebih bawah dari kita
 ko ngn aku tetap ader degree
yg different pangkat ko
 
 SEMOGA ALLAH MEMBALAS PERBUATAN KO NGN BALASAN YG SETIMPAL
AMINNNN
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan