Sabtu, 31 Mac 2012

KeNaPa KeNaPa?????

lately agak emosional bila baca berkaitan ngn pembuangan bayi
kenapa yea??
aku yg mengandung penuh ngn onak berduri
ececece
byk dugaan benornya..hehehe
aku mabuk teruk..dh nak besalin pon ader lagi muntah2 ni
aku tengok kat metro tadi..
satu lagi mayat bayi lelaki cukup sifat masih bertali pusat berserta uri ditemui di perangkap sampah di dalam longkang berhampiran Projek Perumahan Rakyat (PPR) Intan Baiduri, semalam.

Lebih menyayat hati, bahagian muka bayi tersebut kemek dipercayai akibat terhantuk dinding longkang (konkrit) semasa dihanyutkan.

see???
muka baby tu penyek sb terhantuk dinding longkang
Allahuakbar!!
manusia apakah ini...

nape lah kejam sangat
tak takut dosa ke membunuh anak kecil ni..

time pantang nyamuk gigit my baby pon aku ligan
tapi ralat sebab aku tak berjaya
hahaha
agak2 lah nak ligan pon
macam lah boleh terbang

mungkin naluri keibuan dia takder
sebb tu dia tergamak bunuh anak sendiri
kalau rase tak mampu jaga
hantar ja bayi tu ke rumah kebajikan
ramai lagi family yg takder anak nak jadikan anak angkat
semoga orang yang melakukan perbuatan ni akan diberi hidayahNya.
aminnn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan