Sabtu, 10 Mac 2012

KeK Keju AgaiN

bila mood masak dah datang sikit
baik aku wat
lama dah nak makan kek ni
tapi aku takder mixer ngn oven
almaklumlah
bini encik yusri ni bknlah rajin masak sangat
hahaha


oleh kerana aku ni terlebih rajin
aku bli ja kek chiffon yg dah siap
made in giant
aku kan duta giant
(^__^)
kalu nak wat pon mau makan masa gak
so..beli yg dah siap masak
muehehe
malas jugak kan
hahaha
 keju philapeldia..keju 1

 keju philapeldia 2..yg ni untuk disagat di last skali atas kek

 kena guna susu pekat manis
aku gna yg F&N punya
tapi hanya separuh
kalu manis..boleh kurangkan lagi
 campurkan susu tadi ngn keju yang first tadi
aku gna separuh ja keju tu
lagi separuh boleh simpan
 pukul sampai kedua2nya sebati n kembang
 topping kan atas kek
pastu aku sagat keju tadi atas kek ni
simpan dalam peti ais dah boleh dimakan bila2 masa
(^______^)
aku sorang jalah makan
hubby tak makan keju
hahahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan