Powered By Blogger

Isnin, 28 November 2011

YeSS!!!! daH TuRuN 11Kg..

alhamdulillah
arini timbang berat badan dah trun 11kg
dh 50kg balik
harap dapat maintan 47kg
mcm dlu2..hee

masa last prgnant aritu 61kg
aku tak makan jamu pon
sbb qistina masih dmm kuning..
aku cuma myusu badan..bertungku, berbengkung n pantang mkn..
dlu risau gak..
takut berat tak ble trun n mngelebeh sana sini
yealah org cakap jamu dapat trunkan berat badan
aku ni mana lah ble mkn jamu lgi..sb bby kuning kan..
alhamdulillah
kalu kita berpantang ngn btul
takder istilah gemuk pas bersalin


tadaaaa...aku berjaya!!!hee
balik klinik terus call hubby
gtau aku dah berjaya dapatkan berat sblm prgnant
tak naklah kurus sgt..
bgi ideal skit kan..
nanti nampak mcm papan plak kan..hee

aritu masa pas tengah2 pantang
hubby cakap aku nampak berisi
hee
kata2 hubby tu wat aku semnagt nk kurus balik..
heee..dah berjaya ni..
pasni aku nak tuntut hadiah kat hubby
hahaha
jangan wat2 lupa plak thun depan
jnji tetap jnji yea abg...
nak g bercuti ...heee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan