Isnin, 28 November 2011

KeRaNaMu NuR QisTiNa BaTrISyiA...

alhamdulillah
dapat gak aku updet blog..
sejak qistina demam kuning..
aku jadi seorang lebih tabah n sabar
walau pon tak berbahaya
tapi naluri keibuan yg tak sngup tengok dia kna cucuk ngn jarum amik darah jer..
dengar dia mnagis kesakitan
sedih rasenya..huuu

smnggu aku balik berpantang kat perak
qistina dah kna kuning
start pada tu lah aku ni tak macam org berpantang
heee

berjalan g klinik n hospital
smpatlah masuk hospital 3 hri..
panas rupanya bila kna berjemur ni
masa ni qistina baru seminggu

aku kat hospital baling
ngn ibu2 yg tabah mnjemur anak kuning
peace :-)))

masa ni aku rase azab sgt
yealah
luka jahit tak elok lagi
aku terpaksa berdikari
sampai luka aku lmbat hilang
masa ni hubby datang setiap hari
temankan aku smpai jam 10mlm..
hubbylah yg jaga qistina
aku cuma mnyusu ja
nasib baiklah suami kat wad ni ble masuk sesuka hati
smpai jam 10 mlm..
kira pas pkul 10mlm barulah aku jga qistina

esok pagi2 hubby dah sampai
jaga anak plak
ksian juga aku tgok hubby
makan pun kdg2 tak
huuu

tapi ni lah pengorbanan seorg ayah kan
ummi dia tak ble byk bergerak sangat
sakit woooo...huu

nampak kesan terbakar
ummi tau qistina tak slesa
tapi demi nak trunkan kuning
ummi jemur gak
sampai rentung anak ummi ni
sian qistina...

arini dah 40 hari aku berpantang
bermakna qistina dah 40hari

tadi pergi klinik
timbang berat baby ngn cucuk hepatitis kali ke-2
dah 4.1 kg..alhamdulillah
berat dah anak ummi ni
patut tgok mkin tembam..hee




1 ulasan:

  1. WAH,...pgorbanan seorang ibu..hope ckg lebih tabah menjalani ujian y mdtang..semoge khidupan ckgu bertambah ceria...bersama babyy penyeri duka cikgu...tahniah..moga nur qistina batrisyia menjadi anak yang solehah n akan bahagiakan cikgu suatu ari nanti..mah slalu doakan cikgu n kelurga..may Allah bless u n ur fmly...sweet daa..

    BalasPadam