Isnin, 14 Januari 2013

MenGidam Steamboat

mengidam steamboat macam org pregnant jer kan
heheheh
actually..tak pon..
tapi aku ni kalau nak makan hubby cakap jenis tak menyempat2
cehhhhhh
maka tadi pas hubby anta aku pergi sekolah
terus dia berdesuppp cari restoran steamboat
nak wat macam mana
kalu syg bini kenalah rajin
kuikuikui
ampunnn bangggg

aritu punya restoran steamboat sedap
tapi mahal sgt
aku nak cari yang sedang2 harga
lagipon aku ni spesis makan sikit cepat kenyang
macam makan kat hotel haritu
makan sikit jer
ingat kalu bawa tupperware pon ok gak

so mlm ni yeaaahaaaa
pi makan steamboat plak
bukan selalu kan nak makan sedap2
asyik2 nasi goreng ayam kunyit ja
muka pon macam kunyit dahhhh

sejak kebelakangan ni aku rajin sgt masak
ini diakui oleh suami
tahun 2013 ni haruslah berubah
lagipon batrisyia dah pandai makan
pasni biarlah aku masak utk suami n anak
tak kan nak bagi air tangan org lain masak kan
so..
hopefully aku akan terus belajar memasak untuk anak dan suami tercinta
aminnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan