Powered By Blogger

Jumaat, 16 November 2012

BerMusiM

aku ni jenis manusia yg bermusim
kejap rajin kejap pemalas
tu baru betoi diri daku
cuti sekolah makan tido ,tengok tv .tengok anak
laki pi keja..tak sempat tengok..msg ngn call aje..
hahaha

risau lemak2 tu coming
kekeke
entry bergambar lagi lah
aku rasa sejak pakai tab
aku tak dapat nak upload gambar
(sebenarnya ada software yg tersesat jalan)
nahhhh kau mak jemah
dah malas terus jadi blog bertapa
^________^

banyak memori yg berlalu aku tak update
sebab aku malas nak buka laptop dah
tab pon aku buka curi2
sebab putri kesayangan aku telah menghilangkn 3 huruf kesayangan..
tu belum dia hempuk2 laptop aku ngn tangan cumel tu
nak jer aku gigit kasi pengajaran
kekekeke

sekarang musim cuti sekolah
aku seronok sebab tak payah pk kerja
lagi satu nak balik kampung
aku yg menurut perintah jaga spm 19 - 21 nov ni
kami gilir2 ngn kaunselor yg ada
lega mak temahhhhh
^_-^

sebenarnya besday batrisyia  20/11/2012 aritu kami dah sambut
no cake again...
kami laki bini bkn mkan sgt
alih2 aku yg kena perabis sorang
ce mana lemak tu tak coming
hahaha

tak tau nak cakap lah
tapi kehidupan makin tenang n bahagia
syukur ngn segala nikmat yang Allah bagi kan
lagi pon sejak batrisyia lahir..
banyak sgt rezeki yg tak terduga
hopefully..
semoga Allah memelihara perkahwinan ini di samping mendapat keredhaan Nya..
semoga Allah juga menambahkan ikatan kasih sayang kami suami isteri dan ahli keluarga serta sahabat handai..
sentiasa murah rezeki..
dijauhkan daripada manusia yg busuk hati

dan yg paling penting..
matikanlah kami dlam kalangan org yg beriman
aminnnnnnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan