Khamis, 16 Mei 2013

BaHAGia

alhamdulillah..29 mei nie genap usia perkahwinan kami yg ke 3 tahun
terlalu cepat masa berlalu
kini kehidupan semakin lengkap dgn kehadiran anak
benarlah org kata
anak ni pengikat kasih sayang suami isteri
kehadiran nur qistina batrisyia membuatkn kehidupan kami lebih bermakna

macam biasalah
setiap kali kehadiran anniversary n besday
kami dh bersepakat biarlah mnjadi acara wajib untuk saling bertukar hadiah
dah kawin ni harap suami jalah bgi hadiah
dulu bujang lain..hehehe

annivesary kali ini plan nk bercuti ke cameron 
harap dipermudahknlh perjalanan
tak sabar tunggu cuti sekolah ni

encik suami beria betul nk pgi cameron
aku ikut jer
janji tak mo tempat pnas mcm tioman hari tu
sunburn dibuatnya
cehhhh..demand lh sgt
aku dulu kt sek hitam asyik berjemur
siap pernah main hoki lgi
tu zman sekolah..dh kawin tak kn nk lasak lagi
hekhek

lumrah rumahtangga
mesti ada pasang surut
kadang baik..kadang gaduh
asam garam rumshtangga
semoga Allah sentiasa memberkati ikatan perkaheinan ini hnga akhir hayat kami

sekarang suami dah masuk sem 3 n berjaya mengenggam segulung ijazah dgn jayanya
yg paling penting kita jadi cntoh yg terbaik utk anak2
semoga cepat habis belajar n kita pindah dekat sikit ngn perak
leh balik kg srlalu
huhuhu
nanti aku update lagi..malas lettew
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan